מידעון יולי 2018

אם אינך רואה מייל זה לחץ כאן
final_logo-01_4
 דבריו של יו"ר הפ"י- יורם שליאר
"לציבור הפסיכולוגים והפסיכולוגיות שלום רב,
חלפו שלושה חודשים מאז כניסת הוועד הנוכחי לתפקידו, ועל שולחננו הולכים ונערמים משימות ונושאים כמעיין המתגבר, חלקן הועברו אלינו מהוועד הקודם, חלקן מוועדת הביקורת, חלקן יוזמות של חברי הוועד המרכזי וועדי החטיבות, ואנו מנסים להדביק את הקצב. בין לבין אנו משתדלים להיות קשובים למתרחש בסביבה ולהגיב בזמן אמיתי על אירועים והתפתחויות בשדה המקצוע ובציבוריות הישראלית בכלל. אנו עושים מאמץ... " 
 דבריו של הפסיכולוג הארצי - גבי פרץ
" לציבור הפסיכולוגים שלום רב, 
עכשיו, זה גם קורה. בזכות עבודה מאומצת של צוות המשרד, מועד הבחינות הנוכחי משולם, והבוחנים מקבלים תמורה כספית עבור ההשקעה בבחינה. זה לא היה פשוט ועדיין דורש השקעה קבועה משמעותית של זמן וכ"א, אך בזכות הנחישות והרצון של הצוות זה יוצא לפועל. תהליך שנמשך כמעט 3 שנים, מצליח להגיע למימוש בימים אלו ממש..."
 

דבר החטיבה ההתפתחותית

" חברי החטיבה ההתפתחותית היקרים שלום רב,
 אנו שמחות לספר שבתקופה האחרונה מתגבש פורום חשיבה חטיבתי שנועד לגיבוש מטרות משותפות שיקדמו את עבודתנו המקצועית הן ברמה האישית ובמקומות העבודה, והן לקראת פנייה רחבה יותר אל מקבלי ההחלטות ואל גורמים קובעי מדיניות. פורום זה חותר, בין היתר..."

עדכונים מחטיבת הפסיכולוגים בהסתדרות המח"ר

"חטיבת הפסיכולוגים החדשה ממשיכה בפעילות נמרצת למען ציבור הפסיכולוגים בשירות הציבורי, ובהכנות לקראת המו"מ על הסכמי השכר. החטיבה פעלה החודש למען הפסיכולוגים עובדי שפ"ח קרית גת. לאחר שנים של הפרות שכר מצד העירייה..."  
SAVETHEDATE
1(1)
STD
הכנס השנתי של החטיבה ההתפתחותית לשנת 2019!
STD

הבהרות ומידע בנוגע לרצף ביטוחי בפוליסת ביטוח אחריות מקצועית
עקב שאלות שהועלו ועקב פסיקה שניתנה לאחרונה,
רצ"ב הבהרות בנוגע לרצף ביטוחי בפוליסת ביטוח אחריות מקצועית.

הצגה - מדיאה
אנסמבל כאן, קבוצת תיאטרון עצמאית היוצרת מזה 20 שנה ומופיעה בארץ ובעולם, מעלה את "מדיאה"- המציב התבוננות מקורית ומאתגרת בזוגיות ובמשפחה בת זמננו מבעד למראה המיתולוגית". זהו עיבוד עכשווי המתרכז במדיאה וביחסים שלה עם יאסון, בעלה. הזוגיות היא הגיבור בהפקה הזו.
27-28.7 21:00 בתיאטרון הבית בנעם 5, יפו.
לחץ כאן לרכישה מוזלת למטפלים   
קוד הנחה ב50 שקלים בלבד:  can18 
פרטים: נילי 050-756-9001, שני  052-865-6819

גישור משפחתי לפסיכולוגים

החוק החדש להסדר התדיינויות בסכסוכי משפחה נותן עדיפות למהלך של גישור במקרים בהם זוגות ובעיקר הורים מעוניינים להיפרד. החוק החדש צפוי לייצר גישורים בהיקפים גדולים שיופנו גם למרכזי גישור ולמגשרים פרטיים. כדי להיכלל ברשימת המגשרים על המגשר להיות מתחום הטיפול: פסיכולוג, עו"ס, פסיכיאטר, יועץ חינוכי. או עורך דין. כלומר, פסיכולוג עונה מראש על תנאי הסף להיות מגשר במסגרת החוק החדש. זוהי הזדמנות לפסיכולוגים שעוסקים בטיפול משפחתי או פסיכולוגים בכלל שהנושא מעניין אותם לרכוש תחום מקצועי חדש אשר גם תעסוקה בצידו. 
לחברי הפ"י מוצעת כאן הזדמנות לקורס גישור בסיסי בהנחה של 35%, וקורס משפחתי בהנחה של 30%. 

 

 

 

לאתר גומא לחץ כאן

 

 

לחץ לפרטים לקורס גישור בסיסי וגישור משפחתי בהנחה מיוחדת לחברי הפ"י

הודעה חשובה למשתמשי ה- WISC-IV HEB‏
לפני כשמונה שנים בהוצאה הראשונה של הערכה נמצאה טעות דפוס בעמוד 206 בציון סה"כ ציון תקן ממ"כ. בזמנו דפי תיקון נשלחו לכל הקלינאים שרכשו את הערכה. לצערנו לאחרונה התגלה לנו כי הטעות השתרבבה שוב לחלק מהערכות. ליתר ביטחון וכדאי לוודא כי אתם עובדים עם המדריך התקין, מצאו את הטבלה 6א' בעמ' 206 ובדקו שעמודות הציונים אינן זהות, כלומר העמודה הראשונה בצד ימין (עד ממ"כ 65) אינה מכפילה את עצמה בצד שמאל. אם במקרה הטעות נמצאת אצלכם נא ליצור קשר ונשלח מיד בדוא"ל ודואר.
 בברכה, צוות פיתוח סייקטק 

 
ביטוח רפואי לחברי הפ"י - עדכון ​חשוב!
אנו שמחים להודיעכם כי פוליסת ביטוח הבריאות הקבוצתית של חברי הפ"י חודשה באמצעות איילון חברה לביטוח.  הפוליסה במתכונתה החדשה נכנסה לתוקף ב- 1.5.2018.
מבוטחים שהיו כלולים בהסדר הביטוח הקבוצתי בחברת הראל המבקשים לשמור על זכויותיהם ולהמשיך את הביטוח ברצף ביטוחי מלא יפנו במייל ל:

[email protected] 
טלפון- 072-2227220

לא יאוחר מ- 31.7.2018.
בימים הקרובים נפרסם את תנאי התכנית ונאפשר גם הצטרפות של חברים חדשים.  
בברכת בריאות שלמה
_____4
 יומן שנתי של הפ"י לשנת 2018-2019
בימים האחרונים נשלח לבתיכם היומן השנתי של הפ"י.
שימו לב כי במקרים בהם היומן אינו נכנס לתיבת הדואר תקבלו הודעה לקבל אותו בסניף הדואר הקרוב. יומן שאינו נדרש חוזר אלינו וחבל.
בברכה, מזכירות הפ"י
לסיום, נשמח לשמוע את דעתכם או לקבל משוב מכם בכל נושא ועניין