מידעון אוגוסט 2018

אם אינך רואה מייל זה לחץ כאן
final_logo-01_4
 דבריו של יו"ר הפ"י- יורם שליאר
חברי/ות הפ"י שלום, "מקווה שהמידעון הנוכחי תופס אתכם/ן על שפת בריכה או בצימר מפנק, רק לא חלילה בנחל שורץ "עכברת" – אם נשארו כאלה. ושאולי בכלל אתם/ן כלל לא קוראים/ות את המידעון משום שהחלטתם/ן להתנתק לחלוטין מכל הדיגיטליה ולהתמזג עם הטבע.  אנחנו בוועד המרכזי (אם נאמר זאת בפולנית), ממשיכים לעבוד כרגיל ולפי-כך מספר עדכונים..."
 דבריו של הפסיכולוג הארצי- גבי פרץ

"לציבור הפסיכולוגים שלום רב, אנחנו בפתחה של שנה חדשה, שנת תשע"ט, או על פי דורשי רשומות תהיה שנת עין טובה. ע"פ המסורת היהודית היכולת להתבונן בעין טובה על עצמנו ועל סביבתנו הינה תכונה של תלמידי אברהם אבינו, איש החסד. בהתבוננות בעין טובה על השנה שחלפה, אפשר לומר שהתקדמנו ושאנחנו ממשיכים להיות בתנועה של התקדמות. מועצת הפסיכולוגים אישרה את תקנות ההתמחות החדשות..." 

דבר החטיבה ההתפתחותית

"שלום לחברי החטיבה היקרים,
קיץ וחם, ואנו תקווה שכולכם מנצלים את הזמן למנוחה ולהתאוששות. למרות שבימים אלו
תמיד עולה הצורך לערוך אבחון פתאומי ודחוף, ולצד הרצון שלנו להספיק ול"סגור" הכל לקראת החופשה, עדיין, עבורנו העובדים עם ילדים, ימי הקיץ לרוב מזמנים את הזדמנות להאטה הנחוצה.."

עדכונים מחטיבת הפסיכולוגים בהסתדרות המח"ר

"צוותי העבודה של החטיבה ממשיכים במיפוי נתונים חיוניים מהשטח. בשיתוף עם הפסיכולוג הארצי, צוות תקינה הפיץ החודש סקר תקינה – כדי לאסוף מידע על כמות הפסיכולוגים המועסקים בכל מקום עבודה בארץ. כידוע ישנו מחסור משמעותי בכוח אדם בשירות הציבורי, וחייבים למפות את הנתונים.."

נייר עמדה בנושא תעסוקת אזרחים ותיקים


לאחרונה, הסתדרות הפסיכולוגים בישראל כתבה נייר עמדה בנושא תעסוקת אזרחים ותיקים, ובו הדגשת החשיבות של טיפוח ועידוד התעסוקה של אזרחים ותיקים כדבר חשוב ומועיל הן ברמה האישית והן ברמה הלאומית. המסמך חובר ע"י מיכל דברת, נציגת החטיבה החברתית-תעסוקתית-ארגונית בוועד מרכזי ובשיתוף חברי ועד נוספים. נייר העמדה הופנה לח"כ טלי פלוסקוב, יו"ר ועדת המשנה לעניין מעמד הקשיש ולגורמים נוספים בכנסת.
אנו תקווה כי יהיו לעמדה חשובה זו מקום והיענות.
SAVETHEDATE
1(1)
STD
STD
_____-_____-...
"צועדים למען החיים" 2018
השנה, לראשונה, הצעדה מקבלת מימד ממלכתי ובשיתוף עם עמותת אלה, משרד הרווחה ומשרד הבריאות. נתרגש ונשמח מכל אחד שיבחר להצטרף לעשייה שלנו, דווקא השנה, לאור הקיצוצים בתוכנית הלאומית למניעת אובדנות כל אחד/ת משמעותי מאוד . בואו לצעוד עמנו, יחד נמנע את ההתאבדות הבאה.
להרשמה ולפרטים נוספים לחצו כאן

סנדאות REBT

פרופ' מיכאל ברנרדד, שפרסם מאמרים רבים, פרקים וספרים מכוננים בתחום REBT, 
ומשלב בעבודתו עקרונות של הפסיכולוגיה החיובית- מגיע לישראל!
פרופ' ברנרד יקיים שתי סדנאות יישומיות, שיתקיימו ב 23-24 באוקטובר בתל השומר. 
 
הסדנה הראשונה תהיה סדנאת יסודות עדכנית על REBT במבוגרים
הסדנה השניה תתמקד ביישומים הקליניים של REBT בילדים, נוער ובני משפחותיהם

הבהרות ומידע בנוגע לרצף ביטוחי בפוליסת ביטוח אחריות מקצועית
עקב שאלות שהועלו ועקב פסיקה שניתנה לאחרונה,
רצ"ב הבהרות בנוגע לרצף ביטוחי בפוליסת ביטוח אחריות מקצועית.

ביטוח רפואי לחברי הפ"י - עדכון ​חשוב!
אנו שמחים להודיעכם כי פוליסת ביטוח הבריאות הקבוצתית של חברי הפ"י חודשה באמצעות איילון חברה לביטוח.  הפוליסה במתכונתה החדשה נכנסה לתוקף ב- 1.5.2018.
מבוטחים שהיו כלולים בהסדר הביטוח הקבוצתי בחברת הראל המבקשים לשמור על זכויותיהם ולהמשיך את הביטוח ברצף ביטוחי מלא יפנו במייל ל:

[email protected] 
טלפון- 072-2227220

בימים הקרובים נפרסם את תנאי התכנית ונאפשר גם הצטרפות של חברים חדשים.  
בברכת בריאות שלמה
לסיום, נשמח לשמוע את דעתכם או לקבל משוב מכם בכל נושא ועניין