מידעון אוקטובר 2018

אם אינך רואה מייל זה לחץ כאן
final_logo-01_4
דבריו של יו"ר הפי- יורם שליאר
"לפסיכולוגיות ולפסיכולוגים חברות וחברי הפ"י שלום רב,
מאז הגיליון הקודם התקדמנו במספר נושאים שעל שולחננו. ראשית התקיים בוועד המרכזי דיון חשוב בנושא פסיכולוגים ומטפלים אשר יש במעשיהם כדי חשש להטעיית הציבור. הדיון התקיים בהשתתפות מר גבי פרץ הפסיכולוג הראשי והגב' יונת בורנשטיין בר-יוסף, יו"ר ועדת האתיקה של הפ"י. במהלך הדיון נעשה ניסיון לאפיין את התופעות הקיימות בשטח ושכנגדן יש מקום לפעול..." 

נייר של הפ"י עמדה בנושא דיכאון לאחר לידה

ביום חמישי 11.10.18 נשלח לוועדה לקידום מעמד האישה ולשיוויון מגדרי ולמכותבים נוספים, נייר עמדה הנוגע לחשיבות שיש באיתור, תמיכה וטיפול  בנשים הסובלות מדיכאון לאחר לידה, תוך הקצאת משאבים לנושא. 
נייר העמדה נכתב ע"י חברת הוועד המרכזי, ד"ר ליאת הלפמן, שהשתתפה בדיון בוועדה, כמסמך עבודה אשר הוגש לאישור הוועד המרכזי של הפ"י.

דברי החטיבה ההתפתחותית

חברי החטיבה היקרים שלום!
השנה החלה ואנו תקווה שכולכם הספקתם לנוח ולאגור כוחות וחוויות משפחתיות. הילדים, המשפחות והפרוייקטים שהמתינו ל'אחרי החגים' כבר כאן, והיומנים של כולנו וודאי מלאים עד אפס מקום במשימות ובמטלות.
אנו שמחות לשתף על פעילות רבה שנעשית בימים אלה בפורומים השונים שמייצגים אותנו. ועד החטיבה בשיתוף נציגינו במועצת הפסיכולוגים ובמשרד הבריאות נמצאים בקשר תכוף על מנת להניע תהליכים הנוגעים לעבודתנו השוטפת ולמטרותינו העתידיות...
 

 !Join ENTWINE 
 Caregiving in the illness context

קבוצת חוקרות מהמחלקה לפסיכולוגיה באוניברסיטת בר אילן שותפה בקונצורסיום אירופאי של חמש מדינות (איטליה, שבדיה, אנגליה, הולנד וישראל) אשר זכה לאחרונה בגרנט אירופאי המאפשר מימון מלא של לימודי דוקטורט בנושא: המטפלים הבלתי פורמליים של החולה והקשיש. 
התוכנית תממן 15 דוקטורנטים מכל העולם. אנו בעיצומו של  תהליך הגיוס ומזמינים גם מועמדים פוטנציאליים מישראל המעוניינים ללמוד לדוקטורט כחלק מתוכנית בינלאומית, מקיפה ומרתקת, הכוללת נסיעות ברחבי אירופה, והכל במימון מלא (שכ"ל, מגורים, קצבה). אם יש לכם תואר שני בפסיכולוגיה ואתם מעוניינים ללמוד באחת ממדינות הקונסורציום אנא היכנסו לאתר ומלאו את טפסי ההרשמה. ניתן להירשם עד ה30 בנובמבר 2018. 
שימו לב! רק ישראלים שלא גרו בישראל בשנתיים האחרונות יכולים ללמוד בארץ- כל השאר יכולים להתקבל לאחת משאר מדינות הקונסורציום. 
לשאלות ניתן לפנות לד"ר נעה וילצ'ינסקי, אוניברסיטת בר-אילן:  [email protected]
 
BASAR
SAVETHEDATE
STD
BANNER_16
STD
ביטוח רפואי לחברי הפ"י - עדכון ​חשוב!
אנו שמחים להודיעכם כי פוליסת ביטוח הבריאות הקבוצתית של חברי הפ"י חודשה באמצעות איילון חברה לביטוח.  הפוליסה במתכונתה החדשה נכנסה לתוקף ב- 1.5.2018.
מבוטחים שהיו כלולים בהסדר הביטוח הקבוצתי בחברת הראל המבקשים לשמור על זכויותיהם ולהמשיך את הביטוח ברצף ביטוחי מלא יפנו במייל ל:

[email protected] 
טלפון- 072-2227220

חברי הפ"י שלא היו מבוטחים בביטוח רפואי עד כה מוזמנים להצטרף
לביטוח חשוב זה וליהנות מכיסוי ביטוחי נרחב ובמחיר מוזל המיוחד לביטוח קבוצתי לחברי הפ"י!
 
בברכת בריאות שלמה
לסיום, נשמח לשמוע את דעתכם או לקבל משוב מכם בכל נושא ועניין