מידעון פברואר 2020

מידעון חודש פברואר 2020
אם אינך רואה מייל זה לחץ כאן
דברי הפסיכולוג הארצי - גבי פרץ
"לציבור הפסיכולוגים שלום רב,
אנחנו ממשיכים בפיתוח ההשתלמויות במסגרת המרכז להכשרת פסיכולוגים של משרד הבריאות במסגרת היחידה ללימודי חוץ של אוניברסיטת אריאל. השתלמויות המתמחים בתל אביב ובחיפה מתקיימות בימים אלה, והשתלמות המדריכים עומדת להתחיל...".
 
 
 
עדכונים מחטיבת הפסיכולוגים בהסתדרות המח"ר
"בצל הנתונים המקוממים על השכר הממוצע של הפסיכולוגים בשירות המדינה (6,484 ש"ח בלבד) שפורסמו לפני כשבוע בדוח השכר לשנת 2018 של משרד האוצר, ממשיכה החטיבה בפעילותה האינטנסיבית, כדי לשנות מהיסוד את המצב בו פסיכולוגים שהם...".
 
 
 
 
 
דברי החטיבה החינוכית
"שלום לחברי וחברות החטיבה לפסיכולוגיה חינוכית, 
החורף בעיצומו ומתאפיין בריבוי משימות, תחילת "עונת הוועדות", ריבוי מחלות והיעדרויות, אך גם בידיעה כי ליבת העשייה והשגרה המבורכת מתרחשת בתקופה הזאת של השנה שהיא כבר לא התחלה ועוד לא סוף ומאפשרת רצף לתהליכי עבודה משמעותיים. בתי ספר רבים חילקו או עומדים לחלק תעודות או הערכות חלופיות..."
 
 
IMG-20200216...
יואלי מימראן ז"ל
"החטיבה לפסיכולוגיה שיקומית בהפ"י מרכינה ראשה ומשתתפת בצער המשפחה על מותה של יואלי מימראן. יואלי, פסיכולוגית שיקומית מומחית-מדריכה ונוירופסיכולוגית, נפטרה שלשום, 15/02/2020 לאחר שהתמודדה בשנים האחרונות עם מחלה קשה. יהודית רוכברג כתבה לזכרה.."

להמשך קריאה לחצו כאן
 
פרסומים ועדכונים
 
ביטוח_אחריות
 
אירועים והשתלמויות
 
השתלמות מתמחים ומתמחות בפסיכולוגיה התפתחותית
מרץ 2020 עד יוני 2020
נושא ההשתלמות: גישות בטיפול בילדים
חלקה הראשון של ההשתלמות יעסוק בטיפול קבלה ומחוייבות (ACT), וחלקה השני יעסוק בטיפול בילדים באוריינטציה פסיכואנליטית. ההשתלמות תהיה מוכרת לגמול השתלמות בכפוף לאישור הוועדה לגמול השתלמות במשרד החינוך, תהליך קבלת האישור אורך כחודשיים. 
 
כנסים
 
באנרתעסוקת
באנרתעסוקת
7.5.20201
 
רפואי_למידעון
 
לסיום, נשמח לשמוע את דעתכם או לקבל משוב מכם בכל נושא ועניין    
[email protected]
לחץ לקבלת לגרסה הנגישה
{C}