מידעון מרץ 2021

 
מידעון חודש מרץ 2021
אם אינך רואה מייל זה לחץ כאן
דברי יורם שליאר- יו"ר הפ"י
"חברי וחברות הפי שלום רב.
בחודשים האחרונים מתרחשים בהפ"י תהליכים חשובים ושינויים משמעותיים שעם הבשלתם אני מבקש לעדכן אתכם/ן  לגביהם. לאחר עשור של עבודה פורייה ומחויבת לארגון שלנו, המנכ"ל דני כפרי יוצא לדרך חדשה. נזכיר כי בתקופתו מספר החברים עלה מ-2032 ל-3,400 ובין הישגיו: הסדר ביטוח אחריות מקצועית לחברי הפ"י, ניהול מחושב ואחראי של כספי העמותה, מחשוב מערך תשלומי דמי חבר וימי עיון, כנסים ימי עיון ושיתופי פעולה עם גופים מקצועיים רבים, הפקת פסיכואקטואליה, ועוד ועוד. אנו מאחלים לו הרבה הנאה וסיפוק בהמשך דרכו ומודים לו על העשייה החשובה ותרומתו המשמעותית לקידום הארגון. ובאופן אישי..."
דברי גבי פרץ- הפסיכולוג הארצי
"לציבור הפסיכולוגים שלום רב,
לפני כשנה כתבה חגית ברטוב במאמר הנקרא "על החירות הזאת" : "חודש ניסן כבר הגיע, ובחוץ מלבלבים העצים, וכולנו עסוקים במחשבה על הפסח המתקרב שככל הנראה יהיה שונה מכל הפסחים שהיו לפניו, כמו כל המציאות של השבועות האחרונים. נדמה כי שאלת החירות שכל כך מאפיינת את החג, הופכת השנה לשאלה דחופה ורלוונטית יותר". והנה אנחנו מתקרבים לעוד חג פסח, עם שאלות דומות, ובתקווה שהפעם יהיו התשובות אחרות.."
דברי אילה בלוך- יו"ר מועצת הפסיכולוגים
"שלום לחברי הפסיכולוגים, בתחילת מרץ קיימנו פגישה ראשונה של חברי המועצה המיועדים יחד עם המשקיפים של המועצה. מדובר בפגישה לא רשמית, טרם הכינוס החוקי של המועצה שממתין, על פי הנחיית הייעוץ המשפטי של משרד הבריאות, לשליחת נציגים של כל משרדי הממשלה הנדרשים על פי חוק. הפגישה עסקה בהיכרות והמשתתפים העלו נושאים שחשובים בעיניהם לדיון ולפעולה של המועצה בתקופה הקרובה.."
 
 
 
 
 
עדכונים מחטיבת הפסיכולוגים בהסתדרות המח"ר
"חודש של אווירת לקראת בחירות – ובשונה מהעבר, הפעם נושא הפסיכולוגיה הציבורית לא נעלם עוד מסדר היום הפוליטי. בשבוע שעבר התקיים פאנל ח"כים ראשון בנושא זה ממפלגות מכל קצוות הקשת הפוליטית, במסגרת פורום ארגוני הפסיכולוגיה הציבורית בו חברה החטיבה. ח"כים שהתכנסו כדי להשמיע קול ברור – למגפת הקורונה יש השלכות נפשיות חמורות על התושבים, שפגשו מערכת פסיכולוגיה ציבורית שהוזנחה שנים רבות; והגיע הזמן לדבר על זה, וגם לעשות. תודה גם לעשרות הח"כים..."
 
 
 
 
 
פורום הגמלאים בהפ"י 
בחודש האחרון קיימנו את מפגש העיון השני שבסדרה של ארבעה מפגשים על "ההזדמנות שבהזדקנות – היבטים פסיכולוגיים חיוביים". בחלק הראשון של המפגש השני הציג כבוד השופט בית המשפט העליון, ניל הנדל. הוא התייחס לסוגיות מוסריות ומשפטיות הנוגעות לגיל הזקנה: החשיבות של מתן כבוד לזקנים (מפני שיבה תקום), התמודדותו כשופט עם פשיעה כמו שוד כלפי זקנים, תופעת האפליה מטעמי גיל (גילנות) והצורך בהתייחסות...
 
 
כנסים וימי עיון
 
divur_cog3_(...
 
פרסומים ועדכונים
 
IMG-20210316...
לחברים המבוטחים בביטוח אחריות מקצועית של הפ"י 
מידע בנושא חריג קורונה
לפרטים מלאים לחצו כאן
 
 חידוש ביטוח אחריות מקצועית לשנת 2021
אנו שמחים להודיע כי הפוליסה הקבוצתית של הפ"י לביטוח אחריות מקצועית לשנת 2021 חודשה בחברת "מנורה מבטחים".
מבין יתרונות הפוליסה:
  • ‏ביטוח אחריות מקצועית עד 4.5 מליון שקל וללא השתתפות עצמית
  • תקופת כיסוי רטרואקטיבית- בתנאי של רצף ביטוח בכול חברת ביטוח בישראל
  • כיסוי ביטוחי ולמשך 7 שנים למי שמסיים עבודתו כפסיכולוג
  • ביטוח צד ג' לקליניקה בבית או מחוצה לו, בגבול אחריות של 1 מיליון ₪ ללא תוספת מחיר! ה.ע. של 500 ₪ בלבד
  • כיסוי ביטוחי לטיפול מרחוק
  • חדש!! הכרה לצורך רצף ביטוח גם בתקופות של עד שנה בהן המבוטח/ת לא עבד/ה מסיבות של חופשת לידה, שבתון, מחלה וכד'.
זכרו, הצטרפותכם מבטיחה את היכולת לשמר ולשפר את התנאים!! 
הערה- המידע הינו כללי. התנאים הקובעים הם אלה המופיעים בפוליסה.
למידע נוסף ו/או בירורים- 03-9181000
 
חדש!! תשלום דמי חבר בהוראת קבע
בנוסף לאפשרות לשלם את דמי החבר פעם בשנה, כעת ניתנת האפשרות גם לשלם את דמי החבר בתשלומים חודשיים. התשלומים יגבו בהוראת קבע מכרטיס האשראי, ובצורה זו יובטח תוקף החברות ויחסכו זמן רב והתעסקות מיותרים. ניתן יהיה לבטל את ההסדר בכול רגע ע'י משלוח דוא"ל למזכירות הפ"י-  [email protected]
 
רפואי_למידעון
 
לחצו כאן להטבות ומבצעי מועדון יחד לחודש מרץ
**חדש** גם מחזיקי כרטיס אשראי מקבוצת כ.א.ל יכולים להצטרף למועדון יחד!
 
 
 
 
 
 
לסיום, נשמח לשמוע את דעתכם או לקבל משוב מכם בכל נושא ועניין    
[email protected]
לחץ לקבלת לגרסה הנגישה
{C}