print

מפגשי איט"ה במרכז-הפנים הרבות של האובדן והשכול : דברים שכל מטפל חייב לדעת/ פרופ' שמשון רובין, ד"ר רות מלקינסון ופרופ' אליעזר ויצטום

מפגשי איט"ה בימי שישי במרכז

12/5/17  הפנים הרבות של האובדן והשכול : דברים שכל מטפל חייב לדעת 

פרופ' שמשון רובין   ד"ר רות מלקינסון   פרופ' אליעזר ויצטום

מחובותיו של כל מטפל לפעול מתוך מקצועיות ומיומנות בעבודתו. בעשורים האחרונים,  נושא האבחון והתערבות בתחום אובדן התפתח מאוד. בהרצאה זו, ברצוננו להתייחס ל-5 נושאים מרכזיים שמשקפים את ההתפתחויות בתחום ב-10 השנים האחרונות: א) היכרות עם צורות של אבל מורכב – עם  ובלי אבחנה מה-DSM5; ב) טיפול באבל –הסכמות ואי-הסכמות בין החוקרים בתחום ההתערבות על מידת חשיבותן ויעילותן; ג) אובדן, טראומה ואבל טראומטי – הגדרות, תובנות ואסטרטגיות טיפוליות; ד) מודלים מרכזיים והשלכותיהם: המודל הדו-מסלולי לאובדן ושכול (TTMoB); המודל הדו-תהליכי להתמודדות עם אובדן (DPM); התמקדות במשמעות האובדן על הסתגלות; התייחסות לאובדן כטראומה; ה) מה יש לכלול בארגז הכלים של המטפל באובדן.

המחברים הוציאו לאור:

רובין, ש., מלקינסון, ר., ויצטום, א. (2016).הפנים הרבות של אובדן ושכול: תיאוריה וטיפול. הוצאת הספרים של אוניברסיטת חיפה, פרדס הוצאה לאור.

במהלך המפגש ניתן יהיה לרכוש את הספר במחיר מוזל

Rubin, S.S., Malkinson, R. & Witztum, E. (2012). Working with the Bereaved: Multiple Lenses on Loss and Mourning. New York: Routledge.

התכנסות על כוס קפה: בין 09:30 ל – 10:00 , ההרצאה בין 10:00 ל- 13:00

לחץ כאן לתכנית המפגשים השנתית ופרטי ההרשמה 2016-2017